دیگر ریزش مو ندارید
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مصرف پروتئین خود را بررسی کنید

بوردونه گفت: "اگر رژیم غذایی شما به شدت محدود کننده باشد ، رشد مو به طور مطلوب انجام نمی شود و ممکن است ریزش داشته باشد."

 

وی افزود: "داشتن یک رژیم غذایی متعادل با مصرف پروتئین کافی برای رشد مطلوب مو مهم است." "به طور کلی ، ما 50 گرم پروتئین یا بیشتر در روز توصیه می کنیم."

 

 

 

محصولات تزریق شده با کافئین را امتحان کنید

همه ما می دانیم که کافئین می تواند انرژی شما را تقویت کند ، اما یک مطالعه 2014 منبع معتبر نشان داد که این ماده همچنین ممکن است اثرات تقویت کننده رشد روی موهای شما داشته باشد.

 

طبق این مطالعه ، کافئین می تواند به رشد موهای جدید در سطح مولکولی ، سلولی و اندام در مردان و زنان کمک کند.

 

اگر به محصولات تزریق شده با کافئین علاقه دارید ، این محصولات توصیه شده به صورت آنلاین در دسترس هستند:

 

نرم کننده رشد موی کافئین آلی Glimmer Goddess ترکیبی از مواد تشکیل دهنده شامل کافئین ، ویتامین ها ، روغن های برتر و مواد گیاهی ارگانیک است.

شامپو کافئین طبیعی TruePure با کافئین و سایر مواد مانند نیاسین ، شبدر قرمز و ویتامین ها تزریق می شود.

رویداد خط سلامت

امیدی در پیش است

Lesley Stahl، Alyssa Milano، D.L را تماشا کنید. هاگلی و موارد دیگر در حالی که سال گذشته را بازگو می کنند و به آینده نگاه می کنند. گفتگوی بصیرت آمیز و نشاط آور ما را در مورد امید ، واکسن ها ، بهداشت روان و موارد دیگر مشاهده کنید.

 

روغنهای اساسی را کاوش کنید

روغن های اساسی نه تنها بوی خوبی دارند ، بلکه ممکن است به رشد مو نیز کمک کنند.

 

یک مطالعه منبع معتبر دریافت که دوز روزانه 400 میلی گرم روغن دانه کدو تنبل به شکل کپسول منجر به افزایش رشد مو در مردان می شود. پس از 24 هفته ، مردانی که از روغن دانه کدو تنبل استفاده کردند ، 40 درصد افزایش تعداد مو را تجربه کردند.

 

مطالعه دیگری Trust Source چهار گروه از موشها را مورد بررسی قرار داد که به هر یک از آنها درمان موی متفاوتی داده شد. تیمارها شامل سالین ، روغن جوجوبا ، 3 درصد ماینوکسیدیل یا 3 درصد روغن نعناع بودند.

 

این مطالعه نشان داد گروهی که به آنها روغن نعناع داده شده بیشترین رشد مو را نشان داده اند. این شامل افزایش قابل توجه ضخامت پوستی ، تعداد فولیکول و عمق فولیکول بود.

 

SourceTrusted Source همچنین نشان داده است که روغن رزماری ممکن است به همان اندازه ماینوکسیدیل ، ماده فعال موجود در Rogaine ، در بازگرداندن رشد مو موثر باشد.

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: